KONSTEN ATT BLOGGA!

Jag måste säga att jag tycker det är en konst i sej att blogga. För mej som fram tills nu alltid har bloggat om mat så har det verkligen blivit en helomvändning. Men en självvald sådan. Jag kände någonstans att jag inte hade så mycket mer att tillföra med olika rätter och recept, och då var det läge att sluta.
Nu ska jag alltså börja om på ny kula tillsammans med min nya kamera och då känns det kul att dokumentera det lite.

Vad händer i helgen då? Den blir lugn och skön. C är hos mormor och lever loppan medans mamma får ladda batterierna. Dagen har tillbringats hos min särbo K, med god mat (som vi slapp laga själva), lång promenad och ett besök på Tasty House.

Så här såg det ut tidigare ikväll när vi åt god thaimat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0