LÖRDAGKVÄLL

Jag fick en välförtjänt sovmorgon idag, eller jag vaknade faktiskt i eftermiddags. Måste ha varit riktigt trött för jag har bara vaknat 2 gånger för att gå på toaletten och sen så har jag somnat om lika fort igen.
C ringde förut och berättade om bion (UPP) som dom har varit och sett, hon tyckte den var bra men läskig.
Själv tog jag en tripp till City Gross och fyllde på förråden. Och sen blev det middag för min hungriga mage.
Rökt lax  och räkor med bulgur och grönsaker. Supergott!

                   

Ända sedan svenska hjärtan gick på TV på 80-talet så har jag älskat serien. Ingen blev gladare än jag när man kunde köpa den som bilaga till Aftonbladet. Det är väl jag och pensionärerna som springer efter den :)
Så nu blir det Svenska hjärtan och lite godis framför TV:n!!

                   

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har alla 4 boxarna.... NICE...just nu kollar jag igenom "varuhuset" dvd-box 4 släpptes ju förra veckan.... Undra när Rederiet kommer på DVD-bok längtar

2009-10-19 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0