SÖMNLÖS NATT

Jag gick och la mej vid halv tolv igår, ganska tidigt för att vara jag. Somnade som en stock och vaknade strax efter tre och då var det helt hopplöst att somna om. Jag låg och vände och vred på mej och var uppe en sväng vid datorn (tänkte att det kanske kunde trötta ut mej). Men jag somnade inte förrän närmre halv sex. Nu är klockan strax efter nio och jag har ätit frukost och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Normalt sett brukar jag vila lite när Cornelia är i skolan, men jag känner mej konstigt nog inte alls trött. Men det kommer kanske.
Funderar på att ta en sväng till ÖB idag, ska leta efter en köttyxa (bra att ha när man delar sega hönor), tvättmedel, nivea bodylotion och maskindiskmedel. Men jag kommer säkert därifrån med en massa andra saker! :)
I helgen blir det en tripp till IKEA, det ser jag verkligen fram emot. Ska fylla på ljusförrådet. Det behövs verkligen nu i höstrusket. Sen ska jag köpa en ny rullgardin eftersom den ena gick sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0